Službenik za usklađenost poslovanja odgovoran je za kontinuirano procjenjivanje rizika korporativne usklađenosti i za koordiniranje poslovnih procesa.
Službenik za usklađenost poslovanja predlaže i utvrđuje učinkovit interni sustav za kontrolu i brine se o podizanju svijesti, osposobljavanju i savjetovanju o unaprjeđivanju poslovnog integriteta. Službenik za usklađenost poslovanja obrađuje prijave neprimjerenog ponašanja i povrede primjenjivih propisa, internih pravila i načela etike. Službenik za usklađenost poslovanja također je odgovoran za izvještavanje Uprave društva o korporativnoj usklađenosti u Krki.
Prijavljivanje neprimjerenog ponašanja
Svi zaposlenici i treće osobe mogu prijaviti slučajeve sumnji na prijevaru.
Ako zaposlenik Krke otkrije bilo kakvu radnju koja upućuje na sumnju na prijevaru, mora obavijestiti nadređenu osobu. Ako narav sumnje na prijevaru ili njezine okolnosti to ne dopuštaju, zaposlenik mora obavijestiti voditelja pravnih poslova ili službenika za usklađenost poslovanja. Sumnja na prijevaru može se prijaviti anonimno. Adresa za prijavu sumnje na prijevaru jest compliance.officer@krka.biz.
Ako prijavitelj ne želi ostati anoniman, može prijaviti sumnju na prijevaru telefonom. Može nazvati sljedeće osobe:
- službenika za usklađenost poslovanja na +386 7 331 26 00
- voditelja pravnih poslova na +386 7 331 95 95.
Krka se obvezuje da će podatke prijavitelja tretirati povjerljivo, profesionalno i s propisnom brigom te da će na odgovarajući način štititi prijavitelja od mjera odmazde.
Pravilnik o sprječavanju, otkrivanju i istraživanju prijevara određuju glavne ciljeve, načela i pravila postupanja s prijevarama.